Czym kierować się wybierając stoły konferencyjne?
Jednym z kluczowych elementów wyposażenia sal szkoleniowych są stoły konferencyjne. Warto przed zakupem zastanowić się jaki model, kolor będzie idealny do potrzeb naszej firmy. Istnieje szereg parametrów, dzięki którym zakupione meble będą spełniać oczekiwania zarówno właściciela, jak i użytkowników spotkań biznesowych?
Jakie powinny być stoły konferencyjne?
Stoły konferencyjne powinny być równie reprezentacyjne co praktyczne. Ich estetyka jest kluczowa ze względu na pełnione funkcje w firmie. Poza szkoleniami, spotkaniami z pracownikami, przy nich odbywają się negocjacje z kluczowymi kontrahentami, czy partnerami biznesowymi. Niezwykle ważne jest, aby stoły konferencyjne, dostosowane były wielkością do wymiarów pomieszczenia, przy jednoczesnym uwzględnieniu założenia, że każdy ze zgromadzonych powinien mieć dla siebie około 70 cm szerokości stołu. To obszar, który zapewnia poczucie komfortu użytkownikom stołów konferencyjnych, tak aby mogli oni swobodnie korzystać z laptopa, przeglądać dokumenty w formacie A4, czy też napić się kawy. Jeśli usadzamy gości po jednej stronie, wystarczą modele głębokie na 60 – 70 cm
Czym kierować się przy wyborze stołów konferencyjnych?
Chcąc zakupić stoły konferencyjne, trzeba postawić przede wszystkim na jakość wykonania. Musi być wytworzony z materiałów trwałych odpornych na różnego rodzaju zniszczenia. Gdy spotkań, szkoleń z udziałem znamienitych gości jest dużo, dobrze jest kupić meble konferencyjne nowoczesne. Warto wybrać modele rozkładane, umożliwiające dostosowane jego wielkości do ilości uczestników.
Wygląd, czyli design uzależnić trzeba od charakteru firmy i wizerunku, jaki chcemy uzyskać na odbiorcach. Duży wybór kształtów, wysokości i długości pozwala na szerokie możliwości aranżacyjne, zwłaszcza że w nowoczesnych firmach można osobno wybrać kolor stelaży i blatów. Stoły konferencyjne wraz z fotelami i krzesłami budują klimat i atmosferę, która jest kluczowa w relacjach biznesowych.